Сотні тисяч на рекламу FB: за скільки вінницькі «антикорупціонери» купують народну любов

By , in Місто Спецпроект on . Tagged width:

Скільки витрачає грошей на рекламу Максим Пашковський, Анатолій Драбовський, Ірина Борзова, телеканал Віта, Моргунов, Владислав Скальський та інші.

У червні 2019 року в українському Facebook почали діяти нові правила для політичної реклами. Завдяки яким виборці отримали інструмент під назвою Ad Library (бібліотека реклами) доступний тут. По суті це пошукова система, яка дозволяє знаходити всі політичні рекламні кампанії по імені політика чи будь-якої іншої публічної сторінки. Що ми, власне, і зробили:

Як ви вже могли помітити, власники деяких спільнот витрачають дуже багато грошей на свою рекламу. Хоча, якщо говорити мовою спонсорів вінницької «фабрики чорнухи», то це не «витрати», а «інвестиції». До речі, «Вінниця Корупційна» – це основа вінницької «фабрики чорнухи», в рамках якої для дискредитації чинної вінницької влади працюють кілька видань, а також досить великі ботоферми та деякі вінницькі псевдоактивісти, про що ми вже писали у попередньому розслідуванні. Але зараз не про це.

Витрати на політичну рекламу, перш за все, показують реальні статки людини, а також розкривають її мотивацію, оскільки витрачати гроші на вітер ніхто не хоче.

Одним з рекордсменів в плані витрат на політичну рекламу є одіозний вінницький «слуга народу» Максим Пашковський. З моменту створення своєї сторінки він витратив на рекламу (або як він сам любить казати «інвестував») майже 8.5 тисяч доларів (понад 200 тисяч гривень за актуальним курсом).

При цьому його колега-мажоритарник Анатолій Драбовський витратив на рекламу в 11 разів менше:

Зрозуміти причини непомірних витрат Пашковського можна досить швидко, тому що Максим Пашковський, не зважаючи на всі заяви про відкритість до критики, полюбляє користуватися «чорними технологіями», такими як маніпуляції інформацією, використання ботоферм (спонсорування «Вінниці Корупційної») тощо.

Зокрема, ми побачили наступне: на сторінці «Реальна Вінниця» поширюють розслідування про російських «спонсорів» Максима Пашковського:

Сам Максим Пашковський не поспішає публічно спростовувати факти, наведені журналістами у розслідуванні – замість цього Пашковський запускає на своїй сторінці рекламу матеріалу-пародії, намагаючись перевести звинувачення журналістів у площину  абсурду:

Тим часом витрачає тисячі доларів на просування себе і ще одна депутатка Ірина Борзова.

ШАЛЕНІ ГРОШІ ВИТРАЧЕНІ НА ЖК “ЄВРОПЕЙСЬКИЙ”

Після того, як ви прочитаєте інформацію, яка викладена нижче, пропонуємо вам також ознайомитися з розслідуванням про те, як одна й та сама ботоферма «обслуговує» і Максима Пашковського, і Вікторію Галіцьку (а також їх спільний проект – «Вінницю Корупційну»).

Вікторія Галіцька – одіозна вінницька забудовниця, яка на сьогодні активно намагається всім довести, що гроші вкладників ЖК «Європейський» вкрав «хтось інший, але не вона». Вікторія є подругою Максима Пашковського та його бізнес-партнеркою, і поговорюють, що Пашковський свого часу був у неї юристом. Вона, до слова, брала участь у так званому «Антикорупційному форумі» Пашковського.

Крім всього вказаного вище, Вікторія Галіцька – рекордсменка в плані витрат на політичну рекламу, оскільки за останні півроку вона віддала Facebook майже 14 тисяч доларів (понад 340 тисяч гривень за актуальним курсом):

При цьому, однією зі статей витрат Вікторії є пости-виправдання і пости-звинувачення, які стосуються ЖК «Європейський»:

Одночасно з Вікторією інформацію про її «невинуватість», а також про імовірну причетність до схем депутатів міської ради поширюють Максим Пашковський, а також спільнота «Вінниця Корупційна»:

Варто відмітити, що після появи інформації про те, що прокуратура почала розслідування справи з привласненням коштів вкладників ЖК «Європейський», ботоферма Галіцької-Пашковського почала поширювати інформацію про те, що Вікторія Галіцька «зникла»: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=186993682615615&set=a.154468142534836&type=3

Підозрілий «збіг обставин», чи не так?..

Зрештою, інформація, вказана вище, детально пояснює причини великих витрат на рекламу з боку вінницьких «опозиціонерів».

СКІЛЬКИ ВИТРАЧАЮТЬ ІНШІ?

Сергій Моргунов не витратив ні копійки.

Немає інформації про витрати на політичну рекламу і з боку Вінницької міської ради:

Скальський теж, чистий, немов сльоза дитини.

Найбільші ЗМІ Вінниці також мають або мінімальні витрати на рекламу, або їх взагалі немає:

Зрештою, не зважаючи на шалені витрати на рекламу, вінницькі «опозиціонери» так і не змогли купити собі народну підтримку. І про це каже навіть статистика, зібрана самим Максимом Пашковським, який обіцяв припинити свою діяльність у Вінниці, якщо люди його не підтримають: https://www.facebook.com/m.pashkovskiy/posts/643219629824537

Але, як ми бачимо, Максим Пашковський не поспішає залишити Вінницю у спокої. Це і не дивно, адже сам він називає Вінницю «злачноє місце».

Рекомендуємо також почитати
×

Поринь у Хвилю. Тисни ЛАЙК!