ЧЕСНО: на приниження мера Вінниці витрачають найбільше грошей в Україні

By , in Місто Спецпроект on . Tagged width:

Громадський рух ЧЕСНО підрахував витрати на політичну рекламу в українському сегменті Facebook за 2020 рік.

За підрахунками експертів, протягом перших 7 місяців 2020 року українські сторінки у Facebook витратили на рекламу, пов’язану із соціальними питаннями, виборами або політикою, понад 1.1 мільйона доларів (близько 30 мільйонів гривень). І це при тому, що офіційно виборча кампанія стартує 5 вересня.

Серед ТОП-20 сторінок за витратами на рекламу є лише одна сторінка, яку ЧЕСНО визначили як «чорнушну», тобто таку, що працює не для реклами якогось політика, а навпаки – для дискредитації.

Як не дивно, ця «чорнушна» сторінка у Facebook працює саме у Вінниці та витрачає тисячі доларів саме на презирство в бік міського голови Сергія Моргунова. За даними видання витрачено на це вже майже 10 тисяч доларів.

Варто зауважити, що «Вінниця Корупційна» не є самостійним ресурсом, ми писали не одноразово, що вона «працює» у зв’язці з «Вінницької агенцією журналістських розслідувань» та виданням «VLASNO.info». Якщо ще точніше – матеріали для сторінки «Вінниця Корупційна» готують журналісти двох згаданих вище видань.

Автором ідеї такої «чорнушної» сторінки став вінницький «слуга народу» Максим Пашковський, а головним «спонсором» є кримінальний авторитет Володимир Продивус, який безуспішно намагається встановити контроль над Вінницею.

Детально про зв’язки вінницької «зе-команди» з Продивусом ми писали у нашому розслідуванні, яке можна прочитати за цим посиланням.

Окрім «Вінниці Корупційної» у Місті над Бугом працювала також ціла низка ресурсів, які мали лише одну мету: дискредитувати чинну владу.

Так, багато вінничан пам’ятають, як навесні з’явилася Facebook-сторінка «Діти Моргунова», яка публікувала різні «оди найкращому меру у світі» та інші відео, намагаючись дискредитувати вінничан, яким подобаються зміни у місті, які відбулися за останні роки. Кульмінацією ідеї «дітей» став живий перфоманс: кілька молодиків тягали по місту велетенський портрет мера Вінниці та розповідали всім, що вони є його пристрасними фанатами.

Пізніше з’ясувалося, що «Діти Моргунова» насправді є помічниками вже згаданого у цій статті «слуги народу» Максима Пашковського.

Також окрім згаданих вище ресурсів, у Вінниці з’явилися нові «ЗМІ», які просто крадуть новини зі сторінок реальних видань, щоб імітувати реальну активність. При цьому основну увагу ці псевдо-видання приділяють, знову ж таки, «Вінниці Корупційній», публікуючи в себе кожен пост з цієї «чорнушної» сторінки.

Про ботоферми Пашковського та його друзів ми взагалі не згадуємо, адже лише протягом зими 2019-2020 року витрати на їх утримання та рекламу склали понад $30 тисяч

Але зараз більша частина цієї «фабрики чорнухи» вже не працює. Володимир Продивус підрахував, скільки він витратив на авантюри Пашковського, і схоже, зрозумів, всі його «інвестиції» не дали жодного ефекту. І видно це по тому, що рівень підтримки Продивуса у Вінниці складає 2.3%. При цьому соціологи зазначають, що реальний рівень підтримки Продивуса може бути навіть меншим, оскільки статистична похибка у дослідженні, яке показало такі результати, складає 2.5%. Тобто статистична похибка є більшою, ніж частка людей, які готові проголосувати за цього кримінального авторитета на виборах у мери Вінниці.

Якщо вам цікаво, які залишки продивусівської «фабрики чорнухи» залишилися працювати і зараз – ви можете прочитати про це у нашому розслідуванні «Продивус та його куплені люди зникли?».

Рекомендуємо також почитати
×

Поринь у Хвилю. Тисни ЛАЙК!